Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Δε θα μας φιμώσετε κύριε Δήμαρχε. του Δημήτρη Σταυρίδη



Με κατάπληξη άκουσα μαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την ομιλία του Δημάρχου Χαϊδαρίου κ. Μιχάλη Σελέκου στο χθεσινό Δημοτικό συμβούλιο της 19-12-2017, όπου γίνεται ευθεία αναφορά προς το πρόσωπο μου, ως προϊσταμένου Τμήματος της Τεχνικής Υπηρεσίας και μέλους της Επιτροπής Πόλης των “Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου”, κατά τρόπο σκαιό, προσβλητικό και άκρως παραπλανητικό.
Μη έχοντας στη διάθεση μου το πλήρες, απομαγνητοφωνημένο κείμενο της τοποθέτησης του κ. Δημάρχου δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη την εικόνα για όλα όσα εκεί ειπώθηκαν. Με το πρόσχημα, όμως, της δήθεν καθυστέρησης από πλευράς μου στην παράδοση μίας συγκεκριμένης τεχνικής μελέτης (από όσα μπόρεσα να ακούσω στο μαγνητοφωνημένο απόσπασμα) ο κ. Δήμαρχος μου αφαιρεί το δικαίωμα να έχω άποψη, να την υπερασπίζομαι και να την κοινοποιώ σε όποιον έχει την καλή διάθεση (ή την υπομονή) να την προσέξει.

Άκουσα δια στόματος του κ. Δημάρχου ότι “έχω το θράσος να αρθρογραφώ”, ότι “πρέπει να ταρακουνηθώ”, ότι (ακόμα) “δεν με κάλεσε σε απολογία” και ότι πρέπει “να μου τραβήξουν το αυτί”!
Δεν είναι σωστό να μπω στην ουσία του τεχνικού ζητήματος (υπάρχει η Υπηρεσία για να ανασκευασθούν εκεί οι όποιοι αφορισμοί, άσε που τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι όπως παρουσιάζονται, άσε που με καταδίκασε δημοσίως και ερήμην, χωρίς να έχω την παραμικρή δυνατότητα να αμυνθώ).
Είμαι όμως υποχρεωμένος να σταθώ στην πρωτοφανή άποψη για εκλεγμένο δημόσιο άρχοντα (και μάλιστα σε αριστερής καταβολής πολιτικό χώρο) πως “δεν δικαιούμεθα δια να ομιλούμε”.
Και όλα αυτά γιατί;
Γιατί τον ενόχλησαν οι πρωτοβουλίες μου (ως Γραμματέας του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου) στη διεκδίκηση ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας στο Δήμο. Γιατί τον ενόχλησαν οι τεκμηριωμένες αποκαλύψεις για το πώς (δεν) λειτουργεί η (κατ' ευφημισμόν και μόνο) Κεντρική Αποθήκη στο Δήμο, για το πώς δεν υπάρχει κεντρικός έλεγχος εισροών-εκροών ούτε βιβλία καταγραφής-απογραφής για τη χρέωση, τη διάθεση και την ανάλωση των προμηθευομένων ειδών. Εξ ού και η έγγραφη απαίτηση τουλάχιστον 75 εργαζομένων στο Δήμο μας για χορήγηση των Μέσων Ατομικής Προστασίας και φρέσκου γάλατος που δικαιούνται σε βάθος 4 ετών, αφού κανείς παράγοντας υπηρεσιακός ή μη δεν μπορεί με σαφήνεια να βεβαιώσει ποιός δικαιούχος πήρε τί και πότε.
Γιατί τον ενόχλησε η επικοινωνία μου (ως μέλος της Επιτροπής Πόλης των “Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου”) με τους δημότες/πολίτες/ψηφοφόρους για τα μεγάλα θέματα της ανάπτυξης της πόλης, για την ανάγκη ενεργειακής αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των δημοτικών κτιριακών υποδομών, για τις παρεμβάσεις που έπρεπε να έχουν ήδη γίνει στο απαρχαιωμένο και ενεργοβόρο σύστημα του ηλεκτροφωτισμού της πόλης, για τις καθυστερήσεις που εμφανίζει ο Δήμος μας στον τομέα της ορθολογικής, αποτελεσματικής και οικολογικής διαχείρισης των απορριμμάτων, για την ουσιαστική ανυπαρξία συστημάτων διαλογής στην πηγή, διαχωρισμού των ανακυκλωσίμων, ανάκτησης, επανάχρησης, κομποστοποίησης κ.ο.κ.
Αντί λοιπόν να μπει στον κόπο (αν τον ενδιαφέρει) να αντιπαρατεθεί επί της ουσίας με τα επιχειρήματα της λογικής, επιλέγει να απαντήσει με τη μέθοδο της προσωπικής επίθεσης και της εργοδοτικής απειλής, με τη μέθοδο της “δολοφονίας χαρακτήρα” και του υπηρεσιακού bulling.
Μαθημένα όμως τα βουνά από τα χιόνια! Επί 32 συναπτά έτη ως εργαζόμενος, ως μηχανικός, ως συνδικαλιστής, έχω μάθει να επιβιώνω σε εχθρικά για τη δημιουργική σκέψη περιβάλλοντα και σε δηλητηριώδη για το ανεξάρτητο πνεύμα καταστάσεις. Και ελπίζω πως θα μπορέσω να συνεχίσω προς αυτή την κατεύθυνση, ιδιαίτερα μάλιστα όταν γνωρίζω πως αυτά για τα οποία με εγκαλούν είναι προσχήματα και υπεκφυγές προς απόκρυψη εκείνων που πραγματικά τους ενοχλούν.
Χαϊδάρι 20 – 12 – 2017
Δημήτρης Σταυρίδης
Γραμματέας του Συλλόγου
Εργαζομένων Δήμου Χαϊδαρίου
και
μέλος της Επιτροπής Πόλης
των “Πολιτών σε Δράση Χαϊδαρίου”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου